Правила магазину

Даний договір є обов'язковим до прийняття при використанні сервісу компанії та створений для покращення якості обслуговування та врегулювання спірних питань.


Цей договір – це договір приєднання відповідно до ст. 634 Цивільного кодексу України, умови якого встановлені Компанією Poland24 (далі – Компанія), укладається виключно шляхом приєднання Клієнта до запропонованого Договору загалом. Клієнт не може пропонувати умови договору. Умови Договору вважаються безумовно прийнятими Клієнтом після оформлення першого замовлення та прийняття умов на сайті poland24.com.ua (далі – Сайт). Умови договору можуть бути змінені Компанією в односторонньому порядку без попереднього погодження шляхом розміщення нової редакції Договору на сторінці https://poland24.com.ua/conditions на сторінку умов. Зміни та доповнення до договору набирають чинності з моменту їх публікації на Сайті. Використання сайту, реалізація прав та обов'язків, встановлених Договором після будь-яких змін цього Договору, означає згоду Клієнта зі змінами та (або) доповненнями. У випадку, коли Клієнт не згоден використовувати Сайт після внесення змін до цього Договіру Компанії та (або) дотримуватися положень цього Договору після внесення змін, Клієнт зобов'язується припинити використання сайту.


Загальні положення

Для роботи з нашим сервісом необхідно:

1. Зареєструватись на веб-сайті poland24.com.ua.

2. Коректно заповнити поле з особистою інформацією (ПІБ, номер телефону. ел. Пошта, а також адреса доставки замовлень по Україні).

3. Компанія залишає за собою право відмовити у наданні послуг Клієнту, який раніше некоректно поводився при оформленні попередніх замовлень, несвоєчасній оплаті замовлень або за явних ознак можливого шахрайства.


Графік та умови відправки посилок в Україну


Клієнт оформляє замовлення на нашому сайті – вказуючи посилання на товар та їх вартість. Після обробки замовлення менеджерами Компанії – замовлення необхідно сплатити. Замовлення з Польщі:

- новий товар оплачується за передоплатою 30%, залишок оплачується перед відправкою Україною. Уживаний товар оплачується при 100% передоплаті.

Замовлення з країн ЄС:

- оплачуються за передоплатою 50%. Залишок оплачується перед відправкою Україною. Уживаний товар оплачується при 100% передоплаті.


Оплата відбувається через платіжну систему BlueMedia. Комісія платіжної системи складає 1,38% (комісія включена у вартість замовлення).

Після внесення передоплати товар буде викуплений протягом 30-60 хвилин.

Клієнт може замовити фотозвіт до замовлення – це 2 спільні фото з бази. Вартість послуги становитиме 5плн/2 фото.

Після того, як статус замовлення отримав «Предоплачений», на замовлення немає можливості вносити.

Передоплачене замовлення немає можливості анулювати.

Термін поставки замовлень в середньому 7-10 днів з моменту внесення передоплати – за умови швидкого відвантаження замовлення продавцем по Польщі. Терміни поставки з країн Євросоюзу в середньому 10-14 днів за умови швидкого відвантаження замовлення продавцем. Якщо відправлення замовлення затримується з боку продавця, наша компанія проінформує про це на 3-5 день з моменту оформлення замовлення.

За надходженням товару на склад в Україні Клієнту надсилається повідомлення на пошту та смс про те, що необхідно сплатити суму, що залишилася (за умови якщо товар вже попередньо не сплачений повністю).

Наша компанія надає можливість доставки товарів вартість до 500 євро за 1 одиницю товару без сплати податків та мит на митниці. Неподільний товар вартість понад 500 євро наша компанія, на жаль, не візьме в роботу.

При самостійному оформленні замовлення - Клієнт зобов'язаний вказати реальну вартість товару, що доставляється - це може бути інвойс або виписка з банку з сумою оплати.

У разі вказівки заниженої вартості треку, компанія має право застосувати штрафні санкції у розмірі 20% від ринкової вартості товару або митна служба має право виставити Клієнту рахунок згідно з офіційною митною ставкою.

Після викупу товару Клієнт зобов'язується надати інформацію про оформлене замовлення – який товар, його вартість та трек-номер пересилки Польщею/Європою.

На склад приймаються лише ті треки, про які Клієнт поінформував заздалегідь. Якщо трек-номер доставлений на склад без повідомлення Клієнтом – Компанія стягує комісію у розмірі 1$ (за кожний трек).

Компенсації або знижки на доставку можуть бути надані в індивідуальному порядку, якщо строки доставки перевищені більш ніж на 40 днів від заявлених компанією.

Склад формує посилки відповідно до технічних можливостей та вимог щодо упаковки транспортних компаній. Коментарі щодо упаковки мають рекомендаційний характер.


Прийом замовлень на складі у Польщі


Клієнти, які купують товар самостійно, беруть він відповідальність за доставку треку складу. Зона відповідальності компанії починається з моменту сканування треку на складі.

Замовлення, оформлені нашою компанією на всіх етапах доставки, проходять ретельний контроль.

За надходженням замовлення на склад у Польщі – товар проходить візуальний огляд, звіряється артикул товару (стосується техніки/електроніки). Якщо під час візуального огляду у співробітників Компанії виникають питання щодо доставленого товару – Компанія зв'язується з Клієнтом та Продавцем для швидкого усунення проблем із замовленням. Компанія докладатиме всіх зусиль для вирішення спору у бік Клієнта.

Викуп НЕ здійснюється з використанням облікових записів та (або) GIFT-карток Клієнтів. Усі замовлення оформляються менеджерами на обліковий запис Компанії.

Доставка з магазину здійснюється лише на адресу складу Компанії.

Для замовлень, які викуповує компанія, Клієнтам не враховуються знижки (які надаються на аккаунт компанії). Але купони Клієнта можуть бути використані.

Для послуги викупу товару, у день замовлення, послуга має бути оплачена та підтверджена Клієнтом (не менше ніж за 30 хвилин до кінця робочого дня).

Якщо під час викупу товару виникають складності, менеджери намагатимуться викуповувати ваше замовлення протягом кількох днів, поки замовлення залишається актуальним або скасують замовлення (якщо не вдасться викупити ці позиції).

Якщо після підтвердження замовлення позиція стане недоступною, гроші за неї буде повернено на баланс користувача в ЛК, або можна запросити виведення коштів назад через платіжну систему.


Доставка по Україні, оплата послуг, страховка посилок


Доставка посилок буде здійснюватися на адресу або відділення Нової Пошти, які вказані у вашому ЛК або в коментарі до замовлення.

Для своєчасного отримання посилок необхідно сплатити суму, що залишилася, на момент, коли замовлення отримало статус «Доставлено в Україну». Після оплати суми, що залишилася, замовлення готується на відвантаження «Новою поштою» згідно з адресою, вказаною в особистому кабінеті або в коментарі до замовлення.

В Україні платне зберігання посилки починається з 8-го дня зберігання на складі компанії (розмір плати: 1$ за 1 замовлення на добу). Заявка на відправку посилки з нашого складу в Україні – Клієнту обробляється після повного погашення боргу за зберігання посилки.

Після того, як посилка прибула в Україну, будь-які переадресації посилки/посилок на іншу адресу/отримувача, Клієнт робить самостійно за допомогою місцевої служби доставки.

Якщо через 30 днів після виставлення рахунку на оплату суми, що залишилася, Клієнт не сплатив борг, відповідальність за збереження вантажу Компанії перед Клієнтом припиняється. Компанія має право розпорядитися вантажем на власний розсуд, у тому числі для компенсації вартості послуг зберігання та перевезення даного вантажу або утилізувати вантаж.

Кожна посилка безкоштовно страхується на 100% від вартості товару. Компанія відповідає за товар від моменту отримання замовлення на складі у Польщі до моменту відвантаження товару Новою поштою на Клієнта.


Обмеження відповідальності


Компанія не несе відповідальності за вантажі зі скла або крихких матеріалів (у тому числі, але не виключено: вази, посуд, люстри, фарфор, сервізи та інші тендітні речі, будь-які рідини). Дані товари не страхуються при ушкодженні і ними не проводяться компенсації. Рекомендуємо замовляти додаткову упаковку.

При вказівці Клієнтом некоректної адреси складу (при самостійному викупі товару) компанія не несе відповідальності за доставку даного треку на склад і не може брати жодної участі в розшуку даного треку.

При отриманні посилки (у відділенні чи кур'єром) Клієнт повинен перевірити цілісність, вагу та кількість посилок. При невідповідності чи пошкодженні необхідно скласти АКТ та зважити посилку. Співробітники місцевої служби доставки зобов'язані відреагувати на скаргу Клієнта. Просимо взяти до уваги, що у разі несвоєчасного звернення (після виходу з відділення чи від'їзду кур'єра) скарги не приймаються.

Компанія в жодному разі не несе відповідальності за непрямі збитки або втрачений зиск/прибуток Клієнта або третіх осіб, незалежно від характеру їх походження.

Доступ до інформації, що знаходиться на захищених розділах Сайту, дозволено лише зареєстрованим користувачам, які мають пароль для входу на захищені розділи Сайту. Пароль не може передаватися іншим особам, і Клієнт повністю несе відповідальність за всі збитки, заподіяні йому, Компанії або третім особам, які виникли внаслідок навмисної або ненавмисної передачі Клієнтом пароля іншій особі. Клієнт несе відповідальність за збереження конфіденційності пароля та будь-яке використання Сайту за допомогою його пароля.



Обставини непереборної сили


Сторони звільняються від відповідальності за часткове або повне невиконання зобов'язань за цим Договором, якщо це невиконання обумовлено форс-мажорними обставинами:

• У разі виникнення непередбачених обставин термін виконання зобов'язань тимчасово відсувається (на час дії форс-мажору). Терміни доставки можуть бути довшими за заявлені. У цьому випадку всі дії Компанії будуть спрямовані на прискорення отримання посилок Клієнтів.

Форс-мажорними обставинами є надзвичайними та невідворотними, які знаходяться поза контролем сторін, є надзвичайними за своїм характером та непередбачуваними, та об'єктивно неможливими до виконання зобов'язань, передбачених умовами договору, а саме: війни та інші збройні конфлікти, масові заворушення, стихійні лиха, аварії ( зокрема, але не виключно, авіакатастрофи, аварії корабля), пожежа, вибухи, протиправні дії третіх осіб, тривалі перерви в роботі транспорту, дії державних органів влади, що впливають на логістичні процеси, тривалі затримки відправлення транспорту, сезонні затримки вильотів, закриття морських проток, ембарго, заборона (обмеження) експорту/імпорту, затримки на прикордонних пропускних пунктах, несприятливі та складні погодні умови, що перешкоджають забезпеченню Компанією дотримання зобов'язань щодо своєчасної доставки відправлення тощо.


Спірні питання


Усі звернення та спірні питання вирішуються виключно через канали зв'язку з Клієнтом – пошта, вайбер, телеграм. При зверненні необхідно вказувати: номер замовлення, ПІБ замовника і детально описати проблему із замовленням.

У разі, коли Клієнт при зверненні до співробітників Компанії не дотримується офіційно-ділового тону спілкування, намагається образити, принизити, використовує нецензурну лексику, співробітник Компанії має право відмовити такому Клієнту у підтримці та обслуговуванні.

Цей договір, а також зобов'язання між Компанією та Клієнтом (у тому числі ті, що не регулюються цим договором), регулюються відповідно до чинного законодавства України.

У разі неможливості вирішення спорів між Сторонами шляхом переговорів вони повинні вирішуватись у судовому порядку, встановленому чинним процесуальним законодавством України.

Всі зауваження щодо роботи Компанії або наших співробітників просимо вас надсилати на пошту info@poland24.com.ua

Захист персональних даних


Компанія зобов'язується поважати право на конфіденційність Клієнта та (або) відвідувача сайту. Персональна інформація про кожного з наших Клієнтів надійно зберігається та захищена відповідно до Закону України «Про захист персональних даних».

Клієнт, реєстрацією на Сайті Компанії, автоматично дає згоду на обробку персональних даних (інформації, внесеної Клієнтом до ЛК, у тому числі, не виключена інформація про прізвище, ім'я, по батькові, номери контактних телефонів і т.д. (далі - Персональні дані) з метою ідентифікації Клієнта на Сайті Компанії, обробки, виконання та доставки замовлень/посилок, відстеження та підтвердження замовлень/посилок, управління програмами лояльності, акціями та спеціальними пропозиціями, маркетингу, опитування та реклама товарів та послуг, проведення досліджень та аналізу, створення та управління рахунками та оплатами Клієнта, забезпечення спілкування між представниками Компанії та Клієнтами, покращення сервісу).

Компанія зобов'язується зберігати інформацію Клієнта доти, доки існує обліковий запис Клієнта. Компанія використовує законні заходи безпеки для захисту особистої інформації Клієнтів та відповідним чином обмежує доступ до Персональних даних Клієнта.